Fogyasztóvédelem és panaszkezelés

A Nordkapp Kft. célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés, amely szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.

Amennyiben munkánkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse:

Telefonon: +36 1 784 6768

Panasz bejelentése

Amennyiben írásban szeretne panaszt bejelenteni,akkor kérjük, töltse le a Panaszbejelentő űrlapot, majd az alábbi lehetőségek egyikén juttassa el számunkra:

Letöltés:   MNB panaszbejelentő űrlap
Faxon:     +36-1-784 6770
E-mailben:  info@nordkapp.hu   
Levélben:   1431 Budapest, Pf.110.