Fogyasztóvédelem és panaszkezelés
A Nordkapp Kft. célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés, amely szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.
Amennyiben munkánkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse:
Telefonon: +36 1 784 6768
Panasz bejelentése
Amennyiben írásban szeretne panaszt bejelenteni,akkor kérjük, töltse le a Panaszbejelentő űrlapot, majd az alábbi lehetőségek egyikén juttassa el számunkra:
Letöltés: MNB panaszbejelentő űrlap
Információ: MNB Fogyasztóvédelem
Faxon: +36 1 784 6770
E-mailben: info@nordkapp.hu
Levélben: 1431 Budapest, Pf.110.
Visszaélés-bejelentés
A Nordkapp Kft. által működtetett, a 2023. évi XXV. törvény szerinti visszaélés-bejelentő rendszer az oldal alján található linken érhető el.
A visszaélés-bejelentő rendszerben jogellenes vagy jogellenesnek feltételezett cselekményre vagy mulasztásra, illetve egyéb visszaélésre vonatkozó információt lehet bejelenteni.
Amennyiben konkrét biztosítási szerződéssel kapcsolatos panasza van, úgy kérjük használja a fenti Panaszkezelés menüpontot.
Társaságunk minden érdemi visszaélés-bejelentést kivizsgál.
A kivizsgálás mellőzhető, amennyiben a bejelentés:
nyilvánvalóan rosszhiszemű, vagy
nem tartalmaz visszaélés gyanúját megalapozó konkrét információt, vagy
ismétlődő (korábban ugyanazon bejelentő által már bejelentett), vagy
kivizsgálása a bejelentésben érintettek jogainak olyan korlátozásával járna, amely nem áll arányban a közérdeknek vagy a nyomós magánérdeknek a bejelentett visszaélés által megvalósuló sérelmével.
Társaságunk felé a visszaélésre vonatkozó bejelentést akár névtelenül is megteheti, ez nem befolyásolja a kivizsgálás menetét.
A bejelentésben foglalt, valamint a bejelentés kivizsgálása során felmerülő személyes adatokat Társaságunk kizárólag a bejelentés kivizsgálásához elengedhetetlenül szükséges mértékben kezeli, azokhoz a bejelentés pártatlan kivizsgálásával megbízott személyek férhetnek csak hozzá.
A megtett bejelentésről Társaságunk a visszaélés-bejelentő rendszeren keresztül azonnal visszaigazolást ad a bejelentőnek. Amennyiben a bejelentő a bejelentés megtétele után nem kapja meg az egyedi ügyszámát is tartalmazó visszaigazolását, úgy bejelentése nem került rögzítésre, ezért azt meg kell ismételnie.
A visszaélés-bejelentő rendszeren keresztül Társaságunk még a személyazonosságát fel nem fedő bejelentővel is kapcsolatban tud maradni a visszaigazolás során a bejelentővel közölt egyedi ügyszámon keresztül. Kérjük, hogy amennyiben visszaélést jelentett be, úgy vagy az ennek sokrán megadott email címen, vagy amennyiben nem adott meg email címet, az egyedi ügyszám rendszeres, legalább heti egyszeri ellenőrzésével tegye lehetővé, hogy esetleges további információkat kérjünk a vizsgálathoz. A bejelentő felé a jogszabály által előírt tájékoztatási kötelezettségnek Társaságunk ugyancsak ezeken a csatornákon keresztül tesz eleget.
Társaságunk a bejelentéseket azok megtételétől számított 30 napon belül elbírálja. Indokolt esetben ez a határidő - a bejelentő tájékoztatása mellett -- meghosszabbítható.
Amennyiben úgy dönt, hogy Társaságunkat érintő visszaélést jelent be, kérjük a bejelentés tartalmazzon minden, az Ön birtokában lévő, az ügyre nézve releváns adatot és információt. Kellően konkrét kiinduló információk hiányában a bejelentést érdemben nem lesz módunkban vizsgálni.
Visszaélés bejelentése:
Online felületen: www.visszaelesforrodrot.hu
Levélben: 1112 Budapest, Rákó u. 38. 1. em. 4. ajtó
E-mail-ben: bejelentes@visszaelesforrodrot.hu
Telefonon: +36 20 539 0236